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Descubre las claves culturales que permiten una mayor eficacia en la comunicación telefónica en inglés en diferentes escenarios. Evita los errores más comunes en la atención telefónica en inglés.

 

' The keys to successful communication'.

 'Gain confidence making and receiving calls in English'.

 'Prepare and practise techniques for effective business conversations'.

 

  • Answering the phone is unimportant work.
  • It requires no special skills to answer phones.
  • How the phones are answered doesn`t really affect the rest of the Company.
  • People who answer the phone don`t nedd to know much about the Compañy or staff.
  • Business callers don't pay much about the Company or staff.
  • Talking to clients wastes time. The best call is a short call.

 

ISE - Instituto de Secretariado Europeo

ISERegistro Mercantil de Madrid, Tomo 6638 Libro 0 Folio 141 Sección 8 Hoja M-108059

CIF: B80648207

Sede social:
Calle de Nicasio Gallego nº 17

Centro evaluado por la Red Europea

QForLa Evaluación de la Calidad de los Organismos de Formación, a través de la satisfacción de sus clientes.

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