UA-81892050-1

Instituto secretariado Europeo logo

Teléfono de Contacto 914455179

logo instituto mandos intermedios

Descubre las claves culturales que permiten una mayor eficacia en la comunicación telefónica en inglés en diferentes escenarios. Evita los errores más comunes en la atención telefónica en inglés.

17 y 18 de noviembre, 2017

 

' The keys to successful communication'.

 'Gain confidence making and receiving calls in English'.

 'Prepare and practise techniques for effective business conversations'.

 

  • Answering the phone is unimportant work.
  • It requires no special skills to answer phones.
  • How the phones are answered doesn`t really affect the rest of the Company.
  • People who answer the phone don`t nedd to know much about the Compañy or staff.
  • Business callers don't pay much about the Company or staff.
  • Talking to clients wastes time. The best call is a short call.

 

ISE - Instituto de Secretariado Europeo

ISERegistro Mercantil de Madrid, Tomo 6638 Libro 0 Folio 141 Sección 8 Hoja M-108059

CIF: B80648207

Sede social:
Calle de Nicasio Gallego nº 17

Centro evaluado por la Red Europea

QForLa Evaluación de la Calidad de los Organismos de Formación, a través de la satisfacción de sus clientes.

Back to top